HER FINDER DU LINKS TIL INDLEVERING AF RESULTATER OG POINTSKEMAET.

Stævneresultater gælder også for Stutsborg Rideklubs stævner:

Indlevering af resultater HER - Husk at log ind først.

Championatet er en løbende konkurrence, hvor point opsamles igennem et år i perioden december - november.

Der uddeles hvert år championater til den bedst placerede inden for disse fire discipliner:

•Dressur, pony

•Dressur, hest

•Spring, pony

•Spring, hest

Der er tradition for, at championatsvinderne hyldes til generalforsamlingen i det nye år, hvor de samtidig får overrakt rosetter samt en præmie.

Hesten/ponyen skal være opstaldet på Stutsborg for at man kan deltage i championatet. Flytter hesten/ponyen i championatsperioden, så den ikke længere er opstaldet på Stutsborg, bortfalder hermed også point/placeringen.

Championatspoint skal indleveres via linket ovenfor senest 14 dage efter stævnet for at være gældende.